Mesterjátékosokat képzünk!

A Blumnál mi hisszük, hogy a játék a gyerekkor univerzális nyelve. Küldetésünk az, hogy megkönnyítsük a kapcsolódást szülők, gondozók és gyerekek között a narratív játék és a művészetek átalakító erejével.

A Blum missziója, álma, mindig a boldog, önfeledt gyerek volt.

De mitől lesz boldog és önfeledt egy gyerek?
A Blum –  összművészeti játékkal erre a kérdésre kereste a választ közel két évtizeden át.
Mitől lesz boldog és önfeledt egy gyerek?
A Blum azt a  támogató környezetet kereste, ahol a kognitív képességek fejlődésnek indulnak,
a szorongások feloldódnak, a kötődések összekapcsolnak.
A Blum programban résztvevők megtalálták ezt a zónát, és felismerték azt a transzferhatást, hogy minél jobban van a felnőtt, annál jobban fejlődik a gyerek.
A Blum programban részt vett óvodai csoportokat később kutatók vették górcső alá, és azt találták, hogy a Blumingot végzett pedagógusok környezetében a kisgyerekek beszédkészsége és memóriája javul szókincse jelentősen bővül.
A Blumnak tudományosan is sikerült  igazolnia, hogy a képzés elvégzése és a gyerekek kognitív fejlődése, jólléte között egyértelmű összefüggés van.
A Blum filozófia egyik alapfelvetése, hogy a koragyerekkori nevelés legfontosabb szereplőinek – pedagógusoknak, szülőknek, nagyszülőknek –  a munkája speciális tudást, készségeket igényel.
A Blum képzés célja, hogy összefoglalja és átadja ezt a tudást, fejlessze ezeket a gondozói készségeket, bővítse az ehhez kapcsolódó ismereteket.
A gondozás, nevelés, ebben a korai időszakban mindig játék és mindig kapcsolódás.

A képzés célja, hogy a nevelőből játékostárs legyen.

Olyan társ, aki  hatékonyan tud kapcsolódni a gyerekek kötődési igényéhez, és hozzá tud járulni kognitív és érzelmi fejlődésükhöz. A program nagy hangsúlyt fektet az önreflexióra, ami segíti a résztvevőket, hogy mélyebb megértést alakíthassanak ki saját erősségeikről, erőforrásaikról, szakmai tudásukról.

A Blum a felnőttet képzi, hogy a gyerek boldog és önfeledt lehessen.

A Blum zóna az a támogató környezet, ahol a kognitív képességek fejlődésnek indulnak, szorongások oldódnak, kötődések összekapcsolnak.

A Bluming képzésről

Az óvodapedagógusok és kisgyermeknevelők mindennapi élete színes és felelősségteljes.
Napról napra alakítják a jövő generációját és kötődésük, játékosságuk, életszemléletük mélyen meghatározza a gyerekek fejlődését. Szeretet és odaadás hajtja őket előre, és most egy új eszköz is segíti küldetésüket: a Bluming akkreditált képzés.

A Bluming nem csupán egy képzés, hanem egy forrás is, amely lehetővé teszi számukra, hogy még magabiztosabbak és tudatosabbak legyenek a gyerekek fejlődésének támogatásában. A Blumingot végzett pedagógusok komplex művészeti eszközöket sajátítanak el, amelyek új dimenziókat nyithatnak meg a nevelésben. A képzés emellett számos hasznos technikát kínál, miközben lehetőséget nyújt egy belső utazásra is.

A képzésen nem csak a gyerekekhez, hanem önmagukhoz is közelebb jutnak. Belebújnak a mesék varázslatos világába, átélve azokat a történeteket, amelyek segítenek megtalálni saját lelküket. Ez a kincs hordozza a Blum szemléletét.

Mivel mind egyre inkább azt tapasztaljuk, hogy az atipikus gyerek egyre tipikusabb, a képzés igyekszik ehhez a korszellemhez igazodni és átadni a leghatékonyabb képesség kibontakoztató eszközöket. A speciális figyelmet igénylő gyerekek támogatásához olyan eszköztárat nyújtunk, amelynek segítségével könnyen megtalálják a közös hangot szülővel és gyerekkel egyaránt. A neuropszichológiai háttér ismerete pedig segíti őket abban, hogy türelmesebbé és figyelmesebbé váljanak és hatékonyan tudják kezelni a felmerülő kihívásokokat.

Tevékenységünk idáig több mint 800.000 család, 4500 óvoda és 587 óvodapedagógus életére volt közvetlen hatással.

A Blum program tudástárát és képzéseit ajánljuk jó szívvel minden óvoda számára. Bízunk a közös együttműködésben!

OLVASD EL A CÉLJAINKAT