Az Országos Gondolkodj Egészségesen! Napon is FrissNass-sal látjuk vendégül a gyermekeket és felnőtteket az Eisberg jóvoltából.

FrissNassA WHO ajánlása alapján 400 gramm zöldséget-gyümölcsöt kellene fogyasztanunk naponta, amitől messze elmarad a hazai felnőtt lakosság az átlagosan 150-200 grammnyi zöldségfogyasztással –, ami ráadásul igaz a gyerekekre is. Ez pedig hozzájárul ahhoz, hogy jelenleg Magyarországon a gyerekek 20 százaléka túlsúlyos. A társadalmi igény és üzleti érdekünk egy irányba mutat, ám kreatív fejlesztéseket és eszközöket igényel, ami messze túlmutat a szokásos üzletmenet módszerein. A zöldségkultúra és kiegyensúlyozott táplálkozás népszerűsítését összekötjük a közösségépítéssel, kreatív kommunikációval, játszva tanulással – de ami ennél is fontosabb, a termékfejlesztéssel is. Üzleti partnereinkkel, vevőinkkel közösen gondolkodva születnek ötleteink, mint például a FrissNass gyereksaláta, melynek megszületését a Magyar Dietetikusok Országos Szövetsége inspirálta, és melynek bevételéből egyúttal a Bátor Tábor áldozatos munkáját is támogatjuk.

Az óvodai és iskolai rendezvények, gyerek sportolók támogatása, az egészséges életmóddal kapcsolatos edukáció régóta szívügye a cégnek. Tudjuk, hogy a gyerekeket nem mindig könnyű rávenni a zöldség fogyasztásra.

A FrissNass gyereksalátával nemcsak a gyerekekre, de egyúttal a szülőkre is hatni szeretnénk. Az egészséges CHIPS ötlete népszerű lett a gyerekek körében: a sárgarépa pálcikák és piros kaliforniai paprika mellé nagy szeletekre vágott, ropogós és könnyen megszerethető jégsalátát is csempésztünk. Miközben kiegyensúlyozott életmódot támogató megoldást nyújtunk fiatal fogyasztóinknak, egyúttal reagálunk rohanó világunk és divathullám generálta igényekre is. A termékfejlesztést a Magyar Dietetikusok Országos Szervezetének bevonásával végeztük. A zöldségkultúra fejlesztése érdekében számos kreatív ötlettel leptük meg a családokat: kiadtuk a Zöldségmesék című mesekönyvet, a Salátamánia zenei gyerek CD-t, megszerveztük a Salibuli közösségi rendezvényt, készítettünk egy zöldség bábelőadást, és számos családi és gyerek rendezvényen, kórházakban, óvodákban, iskolákban igyekszünk játékos formában a gyerekekhez közel hozni a saláták, zöldségek egészséges világát. Csatlakoztunk Magyarország Átfogó Egészségvédelmi Szűrőprogramhoz is, a programon keresztül is igyekszünk hozzájárulni a kiegyensúlyozott táplálkozás népszerűsítéséhez és egy egészségesebb társadalom kialakításához.

A FrissNass termék sikere túlmutat a termék közvetlen értékesítési számain. A gyermekeken keresztül számos családhoz bekerült a friss, konyhakész zöldség, hatva ezzel a felnőttek egészségesebb táplálkozására is. Bízunk abban, hogy ez a projekt is hozzájárul ahhoz, hogy egyre többször kerüljön nyers zöldség és saláta a családok asztalára.

A FrissNass termék értékesítéséből befolyt árbevétel egy részéből és a Salibuli rendezvény teljes bevételéből a Bátor Tábort támogatjuk: idén közel egy millió forinttal segítettük a rászoruló gyermekek gyógyításáért dolgozó civil szervezet működését.

Az ismeretterjesztő cikket az Eisberg Kft. bocsátotta rendelkezésünkre.